joi, 24 iunie 2010

Canibalul francez: Eu le-am spus ca sunt periculos, dar nu m-au ascultat!

Nicolas Cocaign, detinutul francez judecat pentru ca si-a ucis un coleg de celula, iar apoi i-a mancat un plaman, a declarat in fata tribunalului ca a cerut ajutor, dar nimeni nu l-a bagat in seama. El a recunoscut ca si-a ucis victima, iar apoi i-a despicat toracele pentru a-i scoate inima, pe care voia sa o manance. Cunostintele de anatomie l-au tradat insa si a devorat unul dintre plamanii colegului de celula. Inainte de proces, canibalul le-a spus anchetatorilor ca voia sa manance inima victimei pentru a-i controla sufletul.

Potrivit avocatilor lui Cocaign, acesta a cerut in repetate randuri ajutor psihiatric inaintea atacului, insa a fost refuzat.


"
Am cerut de mai multe ori sa fiu ajutat, explicand ca sunt un om periculos. Am luat atitudine, iar abia apoi m-au luat in serios", a spus canibalul in fata judecatorului.

Instanta a aflat si povestea vietii lui Nicolas Cocaign, incepand cu adoptia la varsta de 3 ani si pana la copilaria nefericita si problemele cu legea. De altfel, in momentul atrocitatii, el ispasea o pedeapsa pentru viol.http://www.crimetime.ro/international/canibalul-francez-eu-le-am-spus-ca-sunt-periculos-dar-nu-m-au-ascultat.html


Francezul in varsta de 39 de ani risca inchisoarea pe viata pentru crima comisa in 2007.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu