miercuri, 23 iunie 2010

In vizita la Biblioteca Judeteana Astra


Copii de la Ludoteca Ursuletii Veseli din Medias au vizitat impreuna cu doamna Daniela Lupu si doamna Antonella Barbu Biblioteca Judeteana Astra . Copii prezenti au fost : Puiber Adela , Tokacs Timeea , Gritto Ioana , Olaru Alexandra , Vandor Andreea , Cabas Andrei , Lovasz Alin , Varga Sebastian si Varga Roxana .
Acolo am prezentat sceneta " Cartea Junglei " scrisa de Rudyard Kipling . Copii de acolo erau foarte cuminti si foarte atenti la sceneta noastra . Am participat la Carnavalul Povestilor de acolo si la tombola . Toti de acolo am castigat premii grozave ( cum ar fii carti si jucarii dragalase de plus ) . Dupa ce s-a terminat carnavalul , am fost cu totii sa vizitam biblioteca ... si ... tuturor ni s-a parut minunata .
Indrum spre casa , ne-am oprit in centrul Sibiului si am facut poze multe si ne-am jucat o multime de jocuri . Asa s-a intamplat si pe tren . Ne-am jucat telefonul american , mima , fazan si am facut poze .
A fost o zi de neuitat ! Ttuturor ni s-a parut o zi extraordinara ! Si speram ca vom mai participa la astfel de evenimente !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu