miercuri, 30 iunie 2010

Desenele animate


Hello everybody ..! .. De data asta as vrea sa vorbim despre desenele animate :D ... Mie mi se pare ca e un subiect destul de interesant , deoarece eu am 14 ani si inca ma mai uit la unele desene de pe faimosul cana DISNEY CHANEL .


Hai sa fim seriosi ..! :)) Cati dintre voi nu mai trageti cu ochiul pe la cate un desen la care se mai uita fratele sau sora ?? :-?? . Eu recunosc .. si unele mi se par chiar interesante si cred ca din unele chiar ai cate ceva de invatat .


Imi plac in general desenele de la Walt Disney . Mie mi se pare ca acest om a facut un lucru extraordinar . Pe vremuri daca ne gandim erau desene cu actori ( si acelea erau frumoase - de exemplu Veronica ) , iar acum care mai de care mai dragut , interesant , cu lectii de viata ... etc ..


Sper ca unii dintre voi sa recunoasca cel putin ca mai trag si ei cu achiul la cate un desen ... indiferent de varsta :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu