miercuri, 23 iunie 2010

Iulia Vantur



Lucrează de la 15 ani şi a avut doar slujbe care i-au placut. Între 15 -17 ani a fost manechin, apoi instructor de modele la Iaşi, Botoşani şi Suceava. La 19 ani a intrat la o staţie locală TV, Europa Nova, unde a avut o emisiune-magazin. Apoi a trecut la ştiri. La PRO TV Iaşi a ajuns destul de greu. "M-am luptat cu peste 800 de concurenţi veniţi la preselecţie.


Am trecut prin mai multe probe. Nu cunoşteam pe nimeni, nu aveam decât entuziasm şi puţină experienţă şi am reuşit. Culmea, am fost angajată în locul lui Cristian Leonte, cu care prezint acum ştirile matinale de week-end."
"Mi-a plăcut această schimbare. Am avut parte de susţinerea celor dragi sufletului meu de acasă, dar şi de aici, de la Bucureşti. Aveam exerciţiul de la Iaşi, dar am simţit că am atât de multe de învăţat. Era o nouă treaptă. Şi azi mă simt la fel. E o scară fără sfârşit, care mă provoacă să urc în fiecare zi."http://www.protv.ro/vedete/iulia-vantur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu